ZARABIANIE W LEADSTAR CZ.8 – PODSUMOWANIE I OCENA
W artykułach
dotyczących „Zarabiania w LeadStar” przedstawione zostały różne
aspekty funkcjonowania tego właśnie programu partnerskiego. W
ostatnim z tej serii wpisie czas na podsumowanie i ocenę z
jednoznaczną odpowiedzią na pytanie: „czy warto założyć tam
konto i działać jako Wydawca?”.
Program dla
każdego
W LeadStar mile
widziane są zarówno osoby zaawansowane w promowaniu kampanii
reklamowych, jak i te, które dopiero zaczynają - podstawowy warunek
to ukończone 18 lat. Jedni i drudzy znajdą w swoim panelu Wydawcy
ciekawe narzędzia, które ułatwią im działanie w programie.
Jednym z takich narzędzi są strony partnerskie, dzięki którym bez
wkładu finansowego czy pomocy informatyka Wydawcy mogą stworzyć
własne miejsce do promowania ofert.
Bogaty wybór
Obecnie LeadStar
oferuję kilkaset kampanii z różnych branży m.in.:
telekomunikacyjne, finansowe, zakupowe i wiele innych. Co fajne, w
zakładce Promocje > Programy z korzyściami wyróżnione są
kampanie, które oferują jakiś dodatkowy profit dla klienta. Modele
rozliczeniowe, w jakich rozliczane są kampanie to CPL, CPS, CPA,
CPO, CPC, różnego rodzaju hybrydy, można też starać się o
rozliczenia w FF, jeśli widzimy potencjał na dany produkt.
Mnóstwo okazji
do zarabiania więcej
Standardowe zarobki
mamy okazję na wiele sposobów powiększać korzystając z akcji
promocyjnych. W każdy piątek w ramach tzw. „Czarnego piątku”
na wybranych kampaniach dla akcji wygenerowanych w tym dniu
obowiązuje wyższa stawka. Przez cały miesiąc Wydawcy mają okazję
skorzystać z „Bonusów miesięcznych”, gdzie za spełnienie
określonych warunków np. wygenerowanie 3 sprzedaży otrzymujemy
dodatkową gotówkę. Przeważnie „Bonusem miesięcznym” objęte
są 2-3 programy. Inną opcją na powiększenie swoich zarobków jest
korzystanie z Programu polecającego, w którym otrzymujemy 5% od
przychodów Partnerów, którzy zarejestrowali się z naszego
polecenie, pod warunkiem, że sami wygenerowaliśmy na swoim koncie
minimum 150 zł prowizji.
Wypłaty prosto i
szybko
Wypłaty w LeadStar
to prawdziwa przyjemność – możemy ich dokonywać już od 1 zł,
a przelew otrzymamy w kolejnym dniu roboczym. W panelu Wydawcy czarno
na białym możemy sobie sprawdzić, za co dokładnie naliczona
została prowizja, które akcje w dalszym ciągu są oczekujące, a
które zostały odrzucone. Dostępne statystyki są wyposażone w
komentarze i wskazówki, dzięki którym od razu wiadomo, jakie
konkretnie dane prezentują.
Ciągle
udoskonalają
Dla większości
strona LeadStar.pl i panel Wydawców są już wystarczająco bogate w
narzędzia i informacje, jednak nie dla zespołu LeadStar! Regularnie
pojawiają się udoskonalenia funkcji, które (jak by się mogło
wydawać) lepsze być już nie mogą. Ostatnio na przykład trochę
przeorganizowana została strona główna i katalog programów,
dzięki czemu już nie sposób nie zauważyć kampanii objętych
„Bonusem miesięcznym”.
To jak?
Jeśli planowaliście
rozpocząć swoja przygodę z działaniem w programach partnerskich,
to LeadStar.pl jest najlepszym wyborem. Bogaty wybór kampanii,
szybkie wypłaty, rzetelne rozliczenia i prosty, a jednocześnie
zaawansowany panel Wydawcy to kilka z wielu zalet programu. Ciężko
doszukać się jakichś mankamentów, przy bardzo dogłębnych
poszukiwaniach, można znaleźć brak przelewów ekspresowych, ale i
to nie wydaje się szczególnym utrudnieniem dla Wydawców, patrząc
na to jak szybko realizowane są przelewy prowizji. Zresztą, znając
zespół LeadStar już nad tym pracują :). Biorąc to wszystko pod
uwagę, odpowiedź na pytanie: „czy warto założyć tam konto i
działać jako Wydawca?” brzmi: jak najbardziej TAK!
Bardzo dobre programy i przede wszystkim szybka wypłacalność!
OdpowiedzUsuń