ZARABIANIE W LEADSTAR CZ 5 – PROGRAMY Z KORZYŚCIAMI DLA KLIENTÓW

Na koncie Wydawcy w LeadStar.pl w zakładce Promocje & Programy z korzyściami dla klientów dostępne są kampanie produktów, które oferują jakiś dodatkowy profit dla konsumenta. Oczywiście, znajdziemy je też w „Katalogu programów”, jednak dzięki dedykowanej sekcji z tego typu ofertami, mamy je zebrane w jednym miejscu z jasno wyłuszczonymi korzyściami dla potencjalnych zainteresowanych.

 


Przykłady dostępnych kampanii z korzyściami dla klientów


Programów z korzyściami dla klientów jest obecnie w LeadStar około 60, jednak na bieżąco dodawane są kolejne nowości. Poniżej krótki opis kilku z nich:

Wittchen – za zapisanie się do newslettera klient ma możliwość otrzymać 50 zł na pierwsze zakupy.


T-mobile – zakładając konto Freemium klient może zyskać do 5% zwrotu wartości zakupów.


Santander Consumer Bank – w koncie firmowym Godnym Polecenia do zgarnięcia jest nawet 900 zł premii.


OpenGift.pl – Po wpisaniu kodu promocyjnego dostępny jest rabat 5% na zamówienie.


MK Cafe – oferuje darmową dostawę dla zamówień od określonej kwoty.


Getin Bank – zakładając konto Proste Zasady dostępne jest 100 zł na zakupy w Decathlonie.


Estee Lauder – tutaj natomiast oprócz zniżki na zamówienie za zapis do newslettera można zyskać darmową dostawę oraz dwa mini produkty gratis.



Pizza Dominium – każdy dzień tygodnia to w zasadzie inne promocje np. we wtorek 2 tańsza pizza jest 50% tańsza.


Szczegóły dotyczące wymienionych promocji dostępne są we wspomnianej już zakładce „Programy z korzyściami dla klientów”. Kampanii jest wiele i z różnych kategorii, dlatego każdy może znaleźć coś dla siebie.


Dlaczego warto promować kampanie z korzyściami dla klientów?


Język korzyści to technika, która polega na prezentacji potencjalnemu klientowi zalet oferty i cech, które wyróżniają je na tle konkurencji. Handlowcy stosują ją od lat, ponieważ pomaga w zwiększaniu sprzedaży. Jeśli nie chcesz tracić czasu na zastanawianie się nad przewagami danych produktów wystarczy, że zajrzysz do „Programów z korzyściami dla klientów”, gdzie w jednym miejscu masz je dokładnie opisane. Oferty, które zapewniają klientowi dodatkową korzyść łatwiej promować z zadowalającym efektem - bo kto z nas nie lubi otrzymywać extra zniżek, dodatków itp.? :)

1 komentarz:

  1. Teraz w tych czasach to chyba dobre roziązanie do zarabiania kasy

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku,dziękuję za przeczytanie tego wpisu,mam nadzieję że podzielisz się swoimi przemyśleniami w komentarzu.
Zapraszam również na Facebook : https://www.facebook.com/lekkostrawny/
Na blogu przede wszystkim ważne tematy z kategorii :
- Dom
- Rodzina
- Zdrowie
- Męskie sprawy
ZAPRASZAM

Copyright © 2012 Lekkostrawny - Dom i Ogród - Blog , Blogger